Subject: FW: "Riigitee 11167 Ellamaa-Koluvere km 10,519 ja Sooniste-Niidu tee ristumiskoha rekonstrueerimise põhiprojekt" töö nr PP-24-25.
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 1 Oct 2024 09:02:15 +0300

Tere.

Palun mulle täimiseks, korduv.

Tervitades

Merike

From: Aleksandr <[email-masked]>
Sent: Tuesday, October 1, 2024 8:42 AM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: RE: "Riigitee 11167 Ellamaa-Koluvere km 10,519 ja Sooniste-Niidu
tee ristumiskoha rekonstrueerimise põhiprojekt" töö nr PP-24-25.

Tere,

Tänan kiire tagasiside ja kooskõlastuse eest!

Digitaalselt allkirjastatud projekti konteineri saadan kirja manusega.

Ilusat päeva jätku!

Lugupidamisega,

Aleksandr Afanasjev
TEELAHENDUSED OÜ

Mob: +372 521 5058 |  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

From: Merike Joonsaar [mailto:[email-masked]]
Sent: esmaspäev, 30. september 2024 18:26
To: Aleksandr <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: "Riigitee 11167 Ellamaa-Koluvere km 10,519 ja Sooniste-Niidu
tee ristumiskoha rekonstrueerimise põhiprojekt" töö nr PP-24-25.

Tere.

Tänan, projekt on korras ja kooskõlastatud.

Palun saatke mulle projekti materjalid digiallkirjastatult. Lepingule
lisamiseks.

   Lugupidamisega

Merike Joonsaar

Peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

5862 7078

From: Aleksandr <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, September 23, 2024 2:22 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Cc: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: "Riigitee 11167 Ellamaa-Koluvere km 10,519 ja Sooniste-Niidu tee
ristumiskoha rekonstrueerimise põhiprojekt" töö nr PP-24-25.

Transpordiamet (Maanteeamet)

Valge 4, 11413 Tallinn

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

„Rapla maakond, Märjamaa vald, Sooniste küla, riigitee 11167
Ellamaa-Koluvere km 10,519 ja Sooniste-Niidu tee ristumiskoha
rekonstrueerimise põhiprojekt“ töö nr PP-24-25 projektikohase
ehitustegevuse teostamiseks lepingu taotlus.

Vesine OÜ tellimusel on Teelahendused OÜ-l valminud töö „Rapla maakond,
Märjamaa vald, Sooniste küla, riigitee 11167 Ellamaa-Koluvere km 10,519 ja
Sooniste-Niidu tee ristumiskoha rekonstrueerimise põhiprojekt“.

Kavandatava tegevuse eesmärgiks on Riigimetsa Majandamise Keskuse (RMK)
Märjamaa metskond 4 kinnistule (katastritunnusega 42701:003:0180)
riigimetsa majandamiseks Sooniste-Niidu metsatee rekonstrueerimine.

DIGI-projekti saab alla laadida siit:

https://www.dropbox.com/scl/fi/a997yljrdr08nshdrfa9g/CD_PP-24-25_Sooniste-
Niidu-tee_200924.zip?rlkey=9w0yzmj3lzk2233mb0zv4blor
<https://www.dropbox.com/scl/fi/a997yljrdr08nshdrfa9g/CD_PP-24-25_Sooniste
-Niidu-tee_200924.zip?rlkey=9w0yzmj3lzk2233mb0zv4blor&dl=0> &dl=0

Koopia:

Rasmus Suik  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Lugupidamisega,

Aleksandr Afanasjev
TEELAHENDUSED OÜ

Mob: +372 521 5058 |  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.